Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping

Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping - Hallo sahabat Tongkrongan Ghaul, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Informasi, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping
link : Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping

Baca juga


Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping

“Siapa ada duit kertas RM1 lama dan ditandatangani oleh Aishah, jualkan kepada kami, kami akan beli sekeping RM12,000” – kata seorang pembeli.

Sesiapa yang ada simpan duit kertas lama RM1, duit syiling lama-lama korang mungkin boleh menjualnya dengan harga yang lumayan kerana ada ramai broker yang sanggup membeli dengan harga yang tinggi.

Duit Kertas RM1 Lama Kini Dibeli RM12,000 Sekeping

Siapa yang masih menyimpan duit kertas RM1 lama, kami disini berbesar hati untuk membeli wang ringgit lama tersebut dengan harga RM400 mengikut keadaan wang tersebut tanpa koyak.

Kami merupakan pelelong wang lama yang akan dilangsungkan di Singapura pada bulan Disember setiap tahun.

Sekiranya anda masih memiliki dan berhasrat untuk menjualnya kepada kami, boleh PM atau whatsapp agent kami seperti di bawah:

SILA TINGGALKAN CONTACT NO ANDA MELALUI RUANGAN KOMEN, UNTUK MEMUDAHKAN PIHAK BROKER (KAMI) MENGHUBUNGI ANDA. TERIMA KASIH!

Sumber : Group Jual Beli Duit Syiling Lama


Demikianlah Artikel Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping

Sekianlah artikel Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping dengan alamat link http://blogtongkronganghaul.blogspot.com/2016/12/duit-kertas-rm1-lama-kini-dijual.html

0 Response to "Duit Kertas RM1 Lama Kini Dijual RM12,000 Sekeping"

Posting Komentar