Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin

Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin - Hallo sahabat Tongkrongan Ghaul, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Jenayah, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin
link : Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin

Baca juga


Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin

Seorang bapa memohon Mahkamah Sesyen di sini, hari ini, menarik balik ikat jamin diberikan kepada anaknya yang dituduh terbabit dalam samun berkumpulan kerana mendakwa anaknya itu tidak serik-serik melakukan kesalahan jenayah.

Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin

IPOH 07 DECEMBER 2016. M.Herry Dass,26, meraung sebaik keluar dari mahkamah selepas bapanya V Maria Dass memohon Mahkamah Sesyen Ipoh menarik balik ikat jamin dikenakan terhadapnya atas tuduhan terbabit dalam samun berkumpulan kerana mendakwa anaknya itu tidak serik-serik melakukan kegiatan jenayah. NSTP/L.MANIMARAN

V Maria Dass, 55, terus meluru ke hadapan mahkamah sebaik Hakim S Indera memberitahu jaminan sebanyak RM3,000 terhadap anaknya Herry Dass, 26, diteruskan selepas didakwa 20 Jun 2016 atas tuduhan samun berkumpulan mengikut Seksyen 395 Kanun Keseksaan lapor HMetro.

Herry kemudiannya terus menangis dan meraung di dalam kandang tertuduh memohon maaf kepada bapanya sebelum Indera Nehru terpaksa menangguhkan prosiding bagi memberi peluang kepada dua beranak itu untuk berbincang.

Selepas prosiding dimulakan semula, Maria Dass tetap dengan keputusannya untuk memohon mahkamah menarik balik ikat jamin diberikan terhadap anaknya itu.

Herry terus meraung serta meluru ke arah bapanya sebelum sujud di kaki bapanya memohon maaf namun Maria Dass enggan memaafkan anaknya itu.

Indera Nehru kemudiannya membenarkan permohonan Maria Dass untuk menarik balik ikat jamin terhadap tertuduh dan memberitahu Maria Dass yang keputusan menarik balik itu akan kekal.


Demikianlah Artikel Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin

Sekianlah artikel Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin dengan alamat link http://blogtongkronganghaul.blogspot.com/2016/12/beri-pengajaran-kepada-anak-bapa-mohon.html

0 Response to "Beri Pengajaran Kepada Anak, Bapa Mohon Hakim Tarik Balik Ikat Jamin"

Posting Komentar